999₺ ve Üzeri Alışverişlerde Kargo Bedava!
Tüm Ürünlerde Geçerli Sepette 5.000₺ ve Üzeri Alışverişlerinizde Peşin Fiyatına Vade Farksız 3 Taksit Fırsatı! Tüm Ürünlerde Geçerli Sepette 5.000₺ ve Üzeri Alışverişlerinizde Peşin Fiyatına Vade Farksız 3 Taksit Fırsatı! Tüm Ürünlerde Geçerli Sepette 5.000₺ ve Üzeri Alışverişlerinizde Peşin Fiyatına Vade Farksız 3 Taksit Fırsatı! Tüm Ürünlerde Geçerli Sepette 5.000₺ ve Üzeri Alışverişlerinizde Peşin Fiyatına Vade Farksız 3 Taksit Fırsatı!

İptal & İade & Değişim Koşulları Politikası

İPTAL & İADE & DEĞİŞİM KOŞULLARI

Alıcı, malı teslim aldıktan sonra 14 (ondört) gün içerisinde herhangi bir gerekçe göstermeksizin ve cezai şart ödemeksizin sözleşmeden cayma hakkına sahiptir. İade işlemlerinin yapılabilmesi için alıcı, mal ile birlikte teslim edilen satıcıya ait faturanın alt kısmındaki iade bölümlerini eksiksiz ve doğru şekilde doldurduktan sonra imzalayarak ürün (tamamlayıcı aksesuarları, hediyesi ve promosyonu) ile birlikte satıcıya göndermelidir. Cayma hakkı süresi, malın alıcıya teslim edildiği günden itibaren başlar. İade edilen ürün veya ürünlerin geri gönderim bedeli satıcı tarafından karşılanmalıdır.

İADE SÜRECİ:

  1. Alıcı, 14 gün içerisinde [email protected] adresine sipariş numarası ve ilgili ürün kodu ile birlikte iade sebebini belirten bir e-posta gönderebilir veya +90 (0212) 224 77 00 numaralı telefondan bu isteğini iletebilir.

  2. Alıcıdan gelen talep doğrultusunda, ürünü anlaşmalı kargo firmalarına karşı ödemeli olarak (garanti belgesi, fatura, sevk irsaliyesi, kargo teslim fişi vb.) ile birlikte teslim ederek satıcıya ulaştırabilir.

  3. Ürünü mümkün olduğunca sağlam ve hasara uğramayacak bir şekilde paketlemek önemlidir.

  4. Ürün, yetkililerce yapılan incelemeler sonrasında kullanım hatası gibi nedenlerden kaynaklanan bir aksaklık tespit edilmediği takdirde, alıcının tercih ettiği ödeme şekline göre ürün bedeli bankaya iade edilecektir.

ÜRÜN KONTROLÜ VE HASARLI ÜRÜNLER:

  • Hafta içi saat 15:00'a kadar verilen siparişler aynı gün kargoya teslim edilir.

  • Kargonun hızlı ulaşması için adresinizi açık bir şekilde yazmanız önemlidir.

  • Kargonuzu teslim almadan önce ürün kontrolünü yapmanız gereklidir. Hasarlı veya kırık ürün durumlarında, kargo firmasına hasar tutanağı tutturmak zorunludur.

SEHVEN ALINAN ÜRÜNLER VE İADE KOŞULLARI:

  • Sehven alınan her ürün için genel iade süresi 14 gündür.

  • Ambalajı açılmış, kullanılmış, tahrip edilmiş vb. durumlarındaki ürünlerin iadesi kabul edilmez.

  • İade, orijinal ambalaj ile yapılmalıdır.

İADE EDİLEMEYECEK DURUMLAR:

  • Üründe ve ambalajında herhangi bir açılma, bozulma, kırılma, tahrip, yırtılma, kullanılma vb. durumlar tespit edildiği hallerde ve ürünün alıcıya teslim edildiği andaki hali ile iade edilememesi durumunda ürün iade alınmaz ve bedeli iade edilmez.

ÖZEL ÜRÜNLER VE İADE ŞARTLARI:

  • Bazı ürünlerin iadesi belirli şartlar nedeniyle uygun görülmediği sürece mümkün olamayabilir.

  • Barbekü ürünlerinde (kurulum talep etmemeniz halinde kurulumu müşteriye ait olduğundan) iptal, iade veya değişim talep etmeniz için ürün ambalajının kesinlikle açılmaması gerekmektedir.

İADE SÜRECİ VE İNCELEME:

  • İade edilen ürün, igrill.com.tr servisi tarafından incelenecek ve uygun olduğu tespit edildiğinde 3 ila 7 iş günü içerisinde iade işlem süresi başlatılacaktır.

ÖDEME İADE PROSEDÜRÜ:

  • Kredi kartı ile taksitli alımlarda, alıcı ürünü kaç taksit ile satın aldıysa, banka geri ödemeyi taksitle yapacaktır.

  • Satıcı, bankaya ürün bedelinin tamamını tek seferde ödedikten sonra, banka poslarından yapılan taksitli harcamaların alıcının kredi kartına iadesi durumunda talep edilen iade tutarları taksitli olarak hamil taraf hesaplarına aktarılır.

KURUMSAL ALIMLAR İÇİN:

  • İade edilecek ürünün faturası şirket adına düzenlenmişse, iadenizi, şirketinizin kargo ücretini dâhil etmeden (ürün birim fiyatı + KDV) keseceği iade faturası ile göndermeniz gerekmektedir.

İPTAL VE İADE İŞLEMLERİNDE UYARILAR:

  • Sipariş verilmiş bir ürünü iptal etmek için iGrill Müşteri Hizmetleri ile iletişime geçmek gerekmektedir.

  • Ürün kargo firmasına teslim edilmişse iptal işlemi gerçekleştirilemez, ürün size geldikten sonra iade şartları dahilinde iade işlemi başlatılmalıdır.

  • Üretim kaynaklı hata durumunda aşağıdaki iletişim kanallarından biriyle hemen bize ulaşın.

    MAİL
    [email protected]

    Telefon
    +90 (0212) 224 77 00

    Destek Talebi
    iGrill Müşteri Hizmetleri

3
İndirim Fırsatı
Yükleniyor...